tiistai 17. kesäkuuta 2008

Valmista!

Kutsut ovat nyt valmiit ja kahta korttia lukuun ottamatta jo kuorissa ja liimattu kiinni. Nämä kaksi korttia piinaavat mua kyllä koko ajan. Sulhasen pari kaveria ovat muuttaneet ja numerohaussa edelleen vanha osoite. Haluaisin vaan nuo kutsut pikaisesti postiin, niin vois hetken aikaa hengähtää.

Perjantaina käytiin muuten avaamassa yhteinen tili lahjarahoja varten.

Lisäksi tuli mieleen, että tarjoilijoita täytyisi jostain löytää vielä ainakin yksi. Niinan sisko on kai lupautunut toiseksi?

Ja polttareitani vietetään kuulemma 12.7. Jännää! Täytyy vaan sanoa, että jos puetaan jotkut typerät vaatteet päälle ja laitetaan myymään jotakin Porin torille niin ei tarvitse kauaa mua paikalla katsella :) Enemmänkin olen polttarit mielessäni kuvitellut hemmotteluksi ja rennoksi ajanvietoksi kavereiden kanssa. Melomisesta olen kyllä aina haaveillut... Mutta kaikenlaisen urheilutoiminnan pitäisi olla ehdottomasti ryhmäliikuntaa, eikä niin että minä teen ja muut töllöttää :) Huomion keskipisteenä oleminen edelleen hakusessa... Mutta eiköhän tämä ole itsestään selvää kaasolle, hän minut kuitenkin hyvin tuntee! :)


Siskoni on menossa elokuun lopussa toisiinkin häihin ja tälle morsiamelle on suunniteltu jonkinlaista Suomi-Ruotsi maaottelua, koska sulhanen on ruotsalainen. Hiihtopuvussa myymään epoa kadulle... Huh huh! Vitsin ehkä ymmärtäisi, jos morsian olisi hiihtäjä, mutta näin ei kuitenkaan ole.

Sulhasen polttareista ei ole tietoa, mutta eiköhän sellaiset ole tulossa. Olis bestmanille muutama ideakin...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Niinan sisko tässä, mä olen tulossa avuksi. Nou hätä. Sitten vielä jonkun serkkuflikan tjms kun hommaat paikalle niin kaik o reilas.